28 Май 2018

Вие сте тук

Hilton Garden Inn – обявен за бранд номер едно сред европейските висококатегорийни хотели

Hilton Garden Inn е бранд номер едно в Европа, сочат резултати от проучването European Hotel Guest Satisfaction Index StudySM, проведено от J.D. Power and Associates през 2011 година, съобщиха от компанията.

Брандът е класиран на най-висока позиция в сегмента висококатегорийни хотели, изпреварвайки с 57 точки конкурентите си. Това деветата поред награда, която Hilton Garden Inn получава от J.D. Power. Първите осем обаче са връчени на Hilton Garden Inn в Северна Америка. През 2011 г. броят на хотелите под марката Hilton Garden Inn е нараснал така, че да е достатъчен за включване в проучването.

«Първият ни хотел в Европа отвори врати през 2006 година в Германия - Hilton Garden Inn Stuttgart NeckarPark. Да получиш такова признание само след пет години е голямо признание. Европейският ни екип положи много усилия, за да повиши разпознаваемостта на нашия бранд, да покаже културата му, качеството и гостоприемството», коментира Адриан Кър, който оглавява бранда Hilton Garden Inn. Портфолиото на бранда в момента наброява 16 хотела в Европа, сред които един в България.

Отличието се присъжда на Hilton Garden Inn по четири от седем основни критерия: хотелски стаи, услуги, удобства, цена на нощувката. Особено високи резултати брандът получава за хотелските стаи, обзаведени с легла Garden Sleep System®, ергономичен фотьол Mirra® от Herman Miller и безплатный WiFi във всички хотели. Според Саймън Винсент, президент на Hilton Worldwide в Европа, в най-скоро време операторът ще представи още 28 хотела Hilton Garden Inn в ключови региони като Русия, Полша и Турция.

Проучването на J.D. Power and Associates за седма поредна година цели да изучи общото ниво на удовлетвореност на посетителите на европейските хотели по седем критерия (подредени по значимост): оценка на стаята, цена на нощувката, удобства в хотела, процедури по регистрация и напускане на хотела, оценка на храните и напитките, хотелски услуги и резервации. В проучването е извършен сравнителен анализ на 45 хотелски бранда и съставен рейтинг четыри ценови сегмента: лукс, висококатегориен, среден и икономичен.

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed