22 Ноем. 2017

Вие сте тук

Традиционен Ден на кариерата предстои в Кемпински

Бързи интервюта за работа с повече от 70 генерални мениджъри и 20 висши служители

 

Предстоящият Ден на кариерата с Кемпински 2014 е изключителна възможност за присъединяване на нови кадри и изградени професионалисти към индустрията на луксозните хотели и възможност за кариера в страната на кандидата или в чужбина, съобщиха от хотелската компания.

 

Целта: международна кариера в индустрията на луксозните хотели. Първата крачка: Денят на кариерата с Кемпински в  Kempinski Hotel Airport в Мюнхен на 1 март 2014 г.  Събитието е вълнуваща възможност не само за млади кадри, но и за професионалисти с опит, които търсят следващото си предизвикателство или просто промяна в кариерата. По време на събитието участниците ще могат да се срещнат и да разговарят лично с повече от 70 генерални мениджъри, членове на управителния борд и над 20 висши служители от веригата. В следобедните часове организираните дискусии ще предложат ценни съвети за кариерно развитие в сферата на луксозните хотели. За участие трябва да подадете документи онлайн на http://www.kempinski-jobs.com/.  Присъстващите няма да надвишават 1000 души и ще бъдат избрани по реда на записването им.

 

“Непрестанно търсим нови таланти за хотелите на веригата по света,” споделя Вицепрезидентът Развитие на таланти Мишел Гериг, който отговаря за набирането на кадри и професионалното израстване. “Кандидатите имат шанса да получат на място предложение за работа, тъй като нашата верига планира по-нататъшно разрастване в света. Това също така означава, че възможностите за успешна международна кариера са отлични .” По негово мнение, успехът най-често е свързан с отношението: служителите трябва да са ентусиазирани, да носят в себе си искрата за работа в хотелиерството, да бъдат гъвкави и мобилни, да владеят добре английски език.

 

Кемпински в момента разполага с незаети позиции, от такива за начинаещи през работа за стажанти по мениджмънт програми да средно или висше управленско ниво в различни отдели и локации по света.

 

 “Концепцията на Деня на кариерата е доказала своя успех както за нас, така и за участниците в събитието – те имат възможността да говорят с хора, които взимат крайното решение и могат да предложат на място оферта за работа,” допълва Рето Витвер, Президент и главен изпълнителен директор на веригата Кемпински. Той споделя, че е искрено развълнуван от повтарящия се успех на проекта, който е излязъл от рамките на Европа и вече се провежда в Близкия Изток и Китай.  “Миналата година проведохме 1166 интервюта и отправихме 436 предложения за работа,” казва Мишел Гериг. Много от историите на успеха тръгват от Деня на кариерата през изминалите три години: младши специалист в областта на банкетните мероприятия и кетъринга в частната авиация наскоро получава длъжността Директор Хранене в Kempinski Hotel River Park в Братислава; завършващ специализация се присъединява към корпоративния офис в Женева като стажант Финанси, а Директор Хранене израства до Заместник управител на хотел в Kempinski Grand Hotel в Геленджик.

 

За да помогне на бъдещото израстване и да промотира изключително амбициозни и талантливи служители, Кемпински вече са въвели и собствена програма за професионално израстване. Избраните кандидати преминават през обучения, специално създадени спрямо техния опит и средата, от която идват.

 

Тези обучения продължават минимум 6 месеца в поне 2 локации и включват също така тренинг в централата на веригата. Целта на тази програма за професионално израстване е да осигури плавен преход на кариерно развитие до 2020, така че всички свободни места за заместник управители да бъдат попълнени от мениджъри с потенциал да станат генерални мениджъри.  “Искаме да изградим талантите в самата компания. Именно това символизира Кемпински. Съществуват много привлекателни възможности за кариера за онези, които искат да се развиват през следващите години.” обяснява Мишел Гериг.

 

За да се засили комуникацията по време на Деня на кариерата, Кемпински въвежда две специални приложения: за кандидатите и за генералните мениджъри. Тези програми дават възможност за актуална информация от последната минута, както и за общуване на живо или чрез социалните мрежи по време на събитието.  Приложението за генералните мениджъри позволява бърз достъп до информацията и предпочитанията на кандидатите, като също така могат да бъдат проведени интервюта вместо колеги от други хотели, както и да се даде незабавна обратна връзка. Така резултатите могат да бъдат събрани и анализирани бързо и ефикасно, което означава и по-бърз отговор към явилите се на интервюта.

 

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed