22 Ноем. 2017

Вие сте тук

Стартира 2-то издание на Националния студентски конкурс за най-добра туристическа разработка

Второто издание на Национален студентски конкурс за най-добра разработка на туристическа тематика, организиран от Министерството на икономиката  и енергетиката бе обявено днес на Студентска кръгла маса. Събитието се провежда в рамките на 11-ото Международно туристическо изложение „Културен туризъм 2014“ в град Велико Търново. По време на кръглата маса беше представено журито, което ще оценява студентските проекти: председател - проф. Мария Воденска, Софийски университет "Св. Климент Охридски" и членове - доц.  д-р Соня Алексиева, Нов български университет и проф. Иван Марков, Великотърносвски университет „Св. св. Кирил и Методий”. След оценяването, журито ще определи трите най-добри разработки за първа, втора и трета награда. Заедно с грамотите студентите ще получат и предметни награди. На срещата присъстваха представители от  ВТУ „Св. Св. Кирил и Методий“, Нов български университет, СУ „Св. Климент Охридски, ЮЗУ „Н. Рилски“, ПУ „П. Хилендарски“ и други.

 

Материалите за участие в конкурса се изпращат на имейл pr@pr-bg.eu. до 15 май. Победителите ще бъдат обявени в навечерието на Деня на българската просвета и култура -24 май. „Темите са отворени, за да можете да представите това, което вие виждате  по начин, който ви доставя удоволствие. Вие сте нашата надежда за качеството на продукта, който създаваме“. С тези думи Анелия Генова, директор на дирекция „Маркетинг, реклама и информация в туризма“ от МИЕ, се обърна към бъдещите участници в конкурса.

 

Още първата година на конкурса не поставихме ограничителни критерии и темата, като обща формулировка, е туризмът, каза доц. Соня Алексиева, преподавател в НБУ. Най-голям интерес от страна на участниците на предишното издание бе проявен към туристическите маршрути.

 

Успоредно с Международното туристическо изложение „Културен туризъм 2014“ , в изложбени зали „Рафаел Михайлов“, се провежда и Х Международен филмов фестивал на туристическия филм – България „На източния  бряг на Европа“. В рамките на фестивалната програма се излъчват рекламни филми за страната ни, които са включени в електронния каталог на сайта на фестивала.

 

Категории: 

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed