18 Авг. 2018

Вие сте тук

Спада удовлетвореността на гостите от сервиза в европейските хотели

Удовлетвореността на гостите от нивото на обслужването l европейските хотели спада през последните две години. Това показват резултати от проучване на консултантската компания JD Power and Associates, съобщи businesstravelnews.com.

В проучването са анкетирани 18 000 туристи, отсядалив европейски хотели в периода между април и септември. Индексът на тяхната удовлетвореност е 735 от 1000 възможни, което е с 10 пункта по-малко от миналогодишния показател. Общата оценка е средно аритметично на оценките на няколко показателя: цена на нощувката, ниво но комфортност в хотелите, процедури по настаняване и напускане, храни и напитки и др.

Резултатите от проучването отразяват политиката на хотелите към намаляване на разходите, коментира генералният директор „Хотели“ в J.D. Power and Associates Стюарт Грайф. «Хотелите се опитват да намалят разходите си в условията на намалено и нестабилно търсене. Има обаче опасения, че по този начин те непрекъснато намаляват качеството на обслужването“, коментира той.

Топ-листата се оглавява от хотелите и курортите на веригата Steigenberger. На второ място е Marriott, на трето - Sheraton, последни в четворката са хотелите и курортите под бранда Le Meridien, част от компанията Starwood.

Поставената на пето място Hilton Garden Inn (Hilton Worldwide) е с 20 точки преди следващия в класацията - RIU Hotels & Resorts. В първата десятка през 2011 година са намерили място още Dorint Hotels & Resorts, Maritim Hotels и Four Points (Sheraton), а веригите NH Hotels и Courtyard (Marriott) са последни в десятката на хотелите от премиум-класа. Най-добрата хотелска верига от миналата година Mövenpick Hotels & Resorts през тази изобщо не успя да се класира сред лидерите.

Хотелската верига Ramada Hotels е обявена за най-добра в средния ценови диапазон. Следват Holiday Inn (InterContinental Hotels Group) и Park Inn (Rezidor Group). Scandic Hotels, най-добрата хотелска верига от миналата година, също изпадна от списъка на най-добрите. Последна в десятката е веригата Wyndham, която наскоро стана собственост на испанската верига Tryp.

Британските Premier Inn удържат за трета поредна година първото място сред икономичните хотели, следвани от B&B Hotels.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed