19 Апр. 2024

Вие сте тук

Проучване на Best Western: Бизнес туристите искат безплатен паркинг и закуска

17.09.2011

Седемнадесет процента от бизнес туристите планират повече служебни пътувания тази есен в сравнение са същия сезон на миналата година. Повече от половината (56%) очакват пътуванията им да са същия брой, показват резултати от проучване, извършено от Harris Interactive по поръчка на хотелската верига Best Western International, Inc.

Проучването на Best Western, озаглавено "Сезонът на завръщането към бизнес-пътуванията“ показва, че 51% от бизнес-туристите най-често използват кола при служебните си пътувания. Повече от една трета (36%) разчитат най-често на самолет като превозно средство.

Проучването се фокусира върху тенденциите в бизнес пътуванията и услугите, които са важни за бизнес туристите. Резултатите му показват, че те не искат да бъдат извън пулса на събитията по време на пътуванията си, така че за 80% от тях е важно наличието на високоскоростен интернет в стаята си, при това да не плащат за него допълнително.

 Очакваме повече бизнес гости тази есен, основания за това ни дава ръстът на резервациите, казва Дороти Доулинг, старши вицепрезидент маркетинг и продажби в Best Western International. Според нея за гостите все по-важна става прозрачността в ценообразуването и коректността от страна на хотелиерите. Всички наши хотели предлагат безплатен високоскоростен интернет на гостите, защото знаем, че лоялните ни клиенти точно това очакват и ще го оценят, коментира тя.

Други тенденции, които се откроиха в проучването:

  • Бизнес туристите очакват стойност. Близо 40% от тях казват, че очакват закуската и паркингът да бъдат включени в цената на стаята.
  • Програмите за лоялност са ценени от бизнес туристите. Сред онези, които са включени в подобни програми, 38% използват хотелски програми за лоялност, а 34% - програми за лоялност на авиокомпании, 12% от тях използват туристически брандирани кредитни карти – такива, които трупат точки при покупката на билети за определена авиокомпания.
  • Безплатните нощувки като комплимент също се ценят от бизнес туристите. Две трети от членовете на програми за лоялност с радост заменят натрупаните точки срещу безплатна нощувка, а други 31% - срещу покупка в магазин на хотела или хранене в ресторанта.
  • Летищата продължават да са най-големия дразнител по време на бизнес пътуванията. Закъсненията на полетите и дългите проверки за сигурност вбесяват съответно 39% и 32% от бизнес туристите.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed