25 Апр. 2024

Вие сте тук

Парите никога не спят

09.07.2010

Как да управлявате приходите в ерата на моменталната информация

Жан Франсоа Мурие, REVPAR GURU

 

Дългоочакван филм, който ще излезе на екраните в края на лятото (нещо като продължение на Wall Street ), съдържа в името си една велика истина: парите никога не спят. Това е урок, който компаниите във финансовата сфера са научили отдавна, но който хотелиерите предстои да осъзнаят.

В ерата на 24-часовите онлайн резервации хотелиерите не могат да си позволят да си въобразяват, че резервациите и продажбите ще се случват през работно време, особено когато резервациите идват от различни часови зони навсякъде по света.

Засега повечето хотели продължават да осъществяват дейностите, свързани с продажби и управление на приходите чрез традиционни методи, някои от които претоварват ревеню мениджърите и техните служители, вместо да им предоставят инструменти, от които те се нуждаят, за да развият проактивни ценови стратегии.

В днешно време повече от всякога ревеню мениджърите имат повече поддържащи функции, защото състоянието на продажбите се променя в широки граници и повече от когато и да било. За да се поддържа висока заетост и среден дневен приход, необходим за функционирането на хотела, ревеню мениджърът трябва да наблюдава каналите за продажба, де определя кои цени осигуряват най-бърза продажби /или може би твърде бърда продажба/, да съгласуват резервациите вътре в хотела и направените чрез GDS, да променя цените, да споделят информацията с различните оперативни отдели в хотела. При това ежедневно, дори и през уикенда.

Всъщност, за да се увеличи максимално RevPAR, този процес трябва да се повтаря колкото е възможно по-често, всеки ден и нощ.

Добрата новина е, че технологиите могат да спомогнат за продажбите 24 часа в денонощието, както и да управляват пазара. Но за да стане това реалност, хотелиерите ткрябва да прегърнат пазарните принципи, които позволяват на финансовите компании да проникнат на по-сложни пазари. Възприемайки най-добрите практики, както и технологичните промени и учейки се от тях, хотелиерите могат да създадат конкурентни предимства и да поемат по пътя на генерирането на здравословен и увеличаващ се RevPAR.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed