13 Дек. 2017

Вие сте тук

Райънеър ще компенсира пътниците заради отменени полети

Снимка: 
Ryanair

Ирландският нискотарифен авиопревозвач Райънеър (Ryanair) публикува днес съобщение, с което информира пътниците за правото им на компенсация заради хилядите отменени полети, предаде Асошиейтед прес.


Тази стъпка бе предприета, след като британската Служба за гражданска авиация (CAA) даде срок на авиокомпанията до 16:00 часа по Гринуич (19:00 часа българско време) днес да разпространи прессъобщение с обяснение как ще помогне на пътниците, засегнати от промените. Регулаторът обяви в сряда, че е предприел принудителни мерки срещу Райънеър за това, че непрекъснато е подвеждал пътниците по въпроса за правата им на компенсация.


Отново се извиняваме искрено за нарушаването на полетите и неудобство, причинено на някои наши клиенти от проблеми със съгласуването на графиците с отпуски, посочи главният изпълнителен маркетингов директор Кени Джейкъбс.


За момента не е ясно дали CAA ще бъде удовлетворена от съобщението.

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed