14 Дек. 2017

Вие сте тук

Успешната стратегия за туризъм на Пловдив с номинация от Балканските Оскари

Третото издание на Балканските награди за Туристическа Индустрия ще отличи и най-успешните маркетингови стратегии в туризма. Сред номинираните е и стратегията на община Пловдив – една от най- атрактивните европейски дестинации, с високо развита конкурентноспособна Туристическа индустрия, съобщават организаторите на церемонията от ВИП Комюникейшън.

 
Събитието ще се състои на 5 декември от 20 ч. В хотел Премиер Бест Уестърн, а международно жури от експерти ще 
оценява кандидатите за престижните статуетки.
 
Градът под тепетата е център на проспериращ туристически район, с уникална среда на запазена природа, впечатляващо 
културно наследство, динамична съвременна култура, високотехнологично и стабилно бизнес пространство и
разнообразие във възможностите за прекарване на свободното време. Всичко това се гради на една успешна маркетингова стратегия в туризма, която
започна с приета от Общинския съвет дългосрочна стратегия на туризма в Пловдив 2014 – 2020 година, както и 
краткосрочна годишна програма за развитие на туризма в Пловдив за 2017 г.
 
Разработени са оригинални местни продукти (като творчески туризъм, агротуризъм, пресъздаване на обичаи и др).
 
Събитийният календар на община Пловдив включва повече от 100 събития през годината, които се предлагат като 
допълнителни туристически услуги на туристите по време на тяхното пътуване. Част от тях са с международно
участие: „Opera Open“ на Античния театър, Hills of rock на Гребната база, Есенен салон на изкуствата, Празници на Стария
град, Дефиле на младото вино, Панаир на занаятите, Нощ Пловдив, Сцена на кръстопът, Капана фест и много други.
 
Други видове туристически продукти са работещи маршрути, включващи различни допълнителни туристически услуги. 
Други туристически продукти  обслужватразлични групи туристи и обект на различни видове туризъм като Детската
железница, 3Д планетариумът в Природонаучния музей – Пловдив, 3Д филмът на Римски стадион, анимираните спектакли
„На гости на старите българи“ и „Криворазбраната цивилизация“ в Стария град, прожекции на филми за Пловдив
в културен център „Бялата къща“, дегустации на вина и високоалкохолни напитки в енотека „Бендида“ и „Къщата за 
дестилация“, Ретро фото и Улица на занаятите.
 
Общината активно участва в различни по рода си конкурси и класации в сферата на туризма: “FlightNetwork” – ОП „Туризъм“
е сред “20-те най-добрисветовни туристически организации за 2017 г., като се рекламира в български и международни
печатни издания.
 
Градът организира 9-та международна среща по туризъм, като през изминалите девет години форумът се превърна в 
устойчива и мобилна форма за популяризиране на туристическия продукт на града и региона и средство за
осъществяване на печеливши бизнес-контакти. Тази година тя се проведе под мотото „Устойчив туризъм в Пловдив чрез 
култура и отдих“.
 

 

 

Категории: 

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed