11 Дек. 2017

Вие сте тук

Как да накарате персонала да работи добре

The full content of this page is available to premium users only.

Въпросът «Как да съм взискателен, като няма кой да работи?» е съсипал не един ресторант

 

 

Служителите закъсняват, не поздравяват гостите, не почистват обекта качествено, не се държат възпитано – просто защото така им е по-удобно. А мениджърите не могат да са достатъчно твърди, принципиални и решителни, за да променят ситуацията. Така влизаме в психологически капан, когато един определен участък от работата – а в най-лошия случай и цялото заведение, - става неуправляемо.

Но  дори ако заведението изпитва хроничен глад за персонал, по-добре е да затвори врати за няколко дни или дори седмици, отколкото да сърба попарата на нехайния персонал. Защото бизнес, който не може да се управлява нормално, просто не е истински бизнес.

 

Твърдението не е на някой теоретик, а на собственик на верига заведения от средна ценова категория, луксозен ресторант, кафенета и верига кулинарни магазини в Русия. Андрей Кондрашин е убеден, че персоналът не бива да дърпа поводите на мениджъра, защото това ще е фатално за заведението. Ето и няколко негови рецепти за успешна работа на ресторанта:

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

Категории: 
ЗаведенияНовини

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed