21 Ноем. 2017

Вие сте тук

Инстаграм – полезно оръжие за хотелиерите. Или пък вече не?

The full content of this page is available to premium users only.

Вече много пъти е писано, че хотелиерите откриха ново маркетингово оръжие – съдържанието, написано от потребителите може да привлича нови гости.

 

Причината за големия успех на Инстаграм според мнозина експерти се свързва до голяма степен с банализирането на Фейсбук и Туитър – те бяха толкова преекспонирани и свръхексплоатирани, че се усети известна умора от тях, най-вече, защото там трябва да платиш, за да присъстваш ефективно.

 

В Инстаграм става точно обратно, хотелиерите имат една добра възможност да присъстват и да комуникират интерактивно с потребителите на тази платформа и гостите на хотела, които я използват, практически безплатно. Нещо повече, този канал е достъпен (или поне доскоро беше така) за всички – както за големите хотелски вериги, така и за малките семейни хотели.

 

Инстаграм  е интересен инструмент, който може да се използва за работа с репутацията на хотела в интернет и за развитие на лоялността към бранда. В същото време експертите са категорични, че това не е механизмът, с помощта на който може да се увеличават продажбите – впрочем, както и останалите социални медии. Продажбите могат да бъдат случайни и крайно редки, като в най-добрия случай се прогнозират 1-2 резервации за няколко месеца.

 

И въпреки това популярността на Инстаграм е огромна и световната му аудитория наброява над 100 млн души. Той може да е полезен за позиционирането на хотела както на местните, така и на чужди пазари.

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExpert

 

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed