20 Апр. 2024

Вие сте тук

Стартира шоуто на Гордън Рамзи «Hotel Hell»

17.08.2012

Американският телевизионен канал «Fox» стартира тази седмица новото шоу на Гордън Рамзи «Hotel Hell», съобщиха от телевизията. За разлика от досегашните му проекти, които в продължение на десетилетие са били свързани с ресторантите, този е посветен на хотелите.

Като водещ на шоуто известният британски шеф-готвач Гордън Рамзи обещава на зрителите да разкрива проблемите на американските хотели. По думите му не винаги хотел, който изглежда луксозен, отговаря на хигиенните изисквания. Пред журналисти той заяви, че като собственик на верига ресторанти и бутиков хотел е наясно, че всеки хотел си има проблеми.

Фактът, че те работят 365 дни в годината, не могат да се отразят положително върху състоянието на хотела. Според него хотелите трябва по-често да бъдат модернизирани.

Рамзи обещава в реалити шоуто да открие проблемите в хотела, започвайки с мухъла в банята и стигайки до некомпетентността на служителите.



Идеята за реалити шоуто е възникла, след като топ-готвачът е получил стотици имейли, в които клиенти се оплакват от качеството на обслужването в хотелите.



Според Рамзи основна причина за състоянието на хотелиерския бизнес е фактът, че в днешно време хотелите се купуват от хора, които нямат никаква представа за бизнеса. В редица случаи неопитните новоизпечени хотелиери започват да диктуват условията за настаняване на гостите, без при това да имат и бегла представа за изискванията им.



Първата спирка в програмата «Hotel Hell» е хотел «Juniper Hill Inn» в Уиндзор, щат Върмонт. Този хотел, който изглежда за милион долара, според водещия съвсем не е идеален. Освен това според Рамзи отношението към персонала съвсем не е идеално.



В пилотния брой на реалити шоуто Рамзи разглежда ситуация, която е характерна за много провинциални хотели. Ниската конкуренция между хотелите в малките градчета води то това, че собствениците на хотели, ползвайки се от монополното си положение, започват да отстъпват от общоприетите стандарти на гостоприемството.



За шоуто на Рамзи работят няколко тайни клиенти, които събират за него информация за хотели и ресторанти. До момента той е инвестирал около 100 хиляди долара, за да осигури обратна връзка с потребителите. Очакванията са, че в рамките на проекта хотелиерите ще могат да получат ценни съвети и да поправят грешките си.





Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed