21 Окт. 2017

Вие сте тук

България ще засили рекламата си на летищата

"Представянето на България като атрактивна дестинация за четири сезона трябва бъде приоритетно и засилено, особено по време на българското председателство на Съвета на Европейския съюз. Надяваме се на по-засилена рекламна дейност на летищата Варна и Бургас". Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова на работна среща с Улрих Хеппе, главен изпълнителен директор на "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД /ФТСЕМ/, концесионер на летищата в Бургас и Варна, съобщиха от пресцентъра на Министерството на туризма.


Двамата споделят идеята, че страната трябва да работи активно за това да бъде разпознаваема, всесезонна дестинация, предлагаща качествени туристически услуги.


Главният изпълнителен директор на ФТСЕМ е поздравил министър Ангелкова за положителните резултати, които бележи българският туризъм последните две години. Отчитаме високи нива на пристигащите пътници, е отбелязал Хеппе.
"Министерството вече активно подготвя следващия летен сезон и отсега 5-звездни хотели за Лято 2018 са резервирани. Продължаваме да водим преговори със световните туроператори ТУИ, "Томас Кук", "Дер Туристик", за да поставим много добра основа за следващото лято", е допълнила министър Ангелкова.

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed