22 Ноем. 2017

Вие сте тук

Представяме България като целогодишна дестинация на ФИТУР

С културен, балнео-, СПА и уелнес туризмът, както и с промотирането на България като целогодишна туристическа дестинация с древна култура и хиляди археологически паметници, красива природа и вкусна храна се представя страната на изложението ФИТУР в Мадрид.

 

8 туристически фирми участват  на информационния щанд от 80 кв. м на борсата, организиран от Министерството на туризма, съобщи пресцентърът на министерството.

 

 

Пред българския щанд младежи в народни носии ще раздават рекламни материали за страната по време на борсата, а състав за фолклорни танци ще изнася по няколко представления дневно, които ще бъдат редувани от дегустации на български вина и хранителни продукти.

 

FITUR се провежда от 18 до 22 януари. Изложението e открито през първите три дни само за професионалисти от туристическата индустрия, а през останалия период – и за обща публика. В него участват най-големите туроператори и туристически агенции. През 2016 г. присъстваха над 9 600изложители и съизложители от 165 страни, а посетителите бяха около 232 хил., което нарежда борсата сред водещите в света по значение. Очаква се тази година международните изложители да бъдат с 9% повече. Изложбената площ също е увеличена и се разпростира на 62,5 хил. кв. м. 

 

 

Реклама

Facebook

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

Subscribe to THExperts бюлетин feed