19 Апр. 2024

Вие сте тук

АБТТА избра Пловдив за годишната си среща

25.11.2012

Пловдив бе домакин  на 11- та годишна на среща на Асоциация на Българските Туроператори и Туристически Агенти (АБТТА), която се състоя от 23 до 25 ноември 2012 година в пловдивския  хотел „Империал“.

 

През трите дни на форума се редуваха работни заседания и запознаване с новостите в града и региона.  Заместник-министърът с ресор туризъм Иво Маринов и директор на дирекция в МИЕТ Мария Иванова присъстваха на срещата и отговориха на въпроси на туроператори и турагенти.

 

Новата нормативна уредба в областта  на туризма, която предстои да бъде приета на второ четене от парламента, възможности за използване на европейски програми за финансиране на развитието на българския туризъм, нови резервационни систевми, проблеми на застраховането, проблеми във взаимодействията на пазара на туристически услуги, противодействие на нелоялни търговски практики и други важни въпроси, касаещи туристическия бранш, бяха дискутирани на срещата.

 

Стефан Стоянов, заместник-кмет на Пловдив с ресор “Култура, образование, туризъм, иновации, развитие и европейски политики”, представи богатото културно-историческо наследство на града, акцентирайки върху потенциала на дестинация Пловдив с новооткритите обекти, инвестициите в археологията и инфраструктурата.

 

Последваха две пешеходни обиколкина града, по време на които туроператорите бяха запознати с новите проекти в Стария град, археологическите обекти в центъра на Пловдив и посетиха фестивала „Дефиле на младото вино“.

 

Участниците в срещата  оцениха  усилията на Община Пловдив за превръщането на Пловдив в още по- атрактивна туристическа дестинация и заявиха желание и готовност за бъдеща съвместна дейност.

 

Малко след приключване на събитието стана известно, че Община Пловдив е обявена за предпочитана дестинация на членовете на АБТТА за декември 2012 г.


Според заместник-кмета Стоянов, цитиран от Дарик радио, от асоциацията са обещали да изготвят специални туристически пакети за град Пловдив. Туроператорите ще разпространяват през целия декември чрез своите вътрешни комуникационни канали логото на община Пловдив и отличието „предпочитана туристическа дестинация”.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed